صلی الله علیک با ابا عبد الله

یا صاحب الزمان یا شریک القرآن والامام انس والجان

صلی الله علیک با ابا عبد الله

یا صاحب الزمان یا شریک القرآن والامام انس والجان

گروه تواشیح: مطهریj

بسم الله الرحمن الرحیم
گروه تواشیح: مطهری

مولا امام المنتظر   #   ثلالتة الخیر البشر# یا شمس فی الخلق السحر
یا نجم یا نور السحر2
مهدی امام منتظر#ای نسل بهترین بشر# خورشید مخفی پشت ابر
ای اختر نور سحر2
یا طلعت الرسیدتی# یا قرة الحمیدتی# یا دولت الکریمتی
ظهورک مسألتی2
ای یار خوش سیمای من# ای نور دل آرای من# ای دولت کریمه ام
ظهور تو دعای من2
رویتک اعمالنا# وصالک سوالنا# بحق امک البطول
انظر الی احوالنا
ای گل نرگسم بیا# دلبر ومونسم بیا# بی تو صفا نبا شدم
میان مجلسم بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
بانک تحقیقاتی دانشجو یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://forosh.biz/topcart.aspx?q=cd1060&s=11389

ـ کامل‌ترین و به‌روزترین منبع تحقیق
ـ ویژه‌ی همه‌ی دانشجوها در همه‌ی رشته‌های تحصیلی
ـ ناب‌ترین و جدیدترین مقاله‌ها در همه‌ی زمینه‌های علمی
ـ دیگر نگران پرو‌ژه‌های دانشجویی خود نباشید
- بدون نیاز به جستجو در اینترنت مقاله‌ی خود را آماده کنید، ما قبلا به جای شما جستجو کرده‌ایم...

افزایشترافیکسایتهایشما یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد